By Bartek Walczak 2008

BuiltWithNOF
8

Panel 8.

UNIA EUROPEJSKA: MEDIA, OPINIA PUBLICZNA, REKLAMA

 

Dr Jędrzej Skrzypczak (UAM)

    Wyzwania związane z nową dyrektywą o …. usługach medialnych

Mgr Karolina Lewicka (UAM)

    Czy tylko o unijnych funduszach ? - UE w przekazie medialnym

Mgr Dominika Narożna (UAM)

    Reportaż telewizyjny - przedstawianie czy kreowanie rzeczywistości

Mgr Bogumił Pronobis (Stowarzyszenie Polskich Mediów)

    Obraz Polski funkcjonującej w strukturach UE w prasie

Mgr Agnieszka Wiśniewska (UAM)

    Rola producenta w przemyśle filmowym

Mgr Barbara Zaremba (PWSZ im. ks. B. Markiewicza w Rzeszowie)

    Wiedza społeczeństwa polskiego na temat rozszerzenia UE w 2007 czerpana z ogólnopolskich dzienników

Mgr Robert Grochowski (UAM)

    Anachroniczne prawo reklamy wyrobów tytoniowych w Niemczech

Lic. Paweł Antkowiak, lic. Łukasz Scheffs (UAM)

    Wizerunek Polski w Unii Europejskiej w świetle doniesień prasowych

 

[HOME] [Witamy] [Organizatorzy] [Temat konferencji] [Program] [Noclegi] [Słubice] [Frankfurt] [Biuro konferencji] [Linki] [Dojazd] [Welcome]